Let´s get this season started!

Nu är det snart augusti vilket innebär att sommarens trender snart är över. Vissa håller i sig i höst, andra inte. Kolla in vad du kan tänka på inför slutskedet av 2010.

  • Kamelfärgat och åter kamelfärgat! Som många säkert redan förstått så är detta något du ska satsa på.




  • Våga bära mönster! Matcha gärna med utstickande färger för den perfekta looken.


Alexander McQueen

  • "Tweeda" mera! Behöver jag säga något mer?
  • Tweedkappa från burberry

     

  • "Office-looken". Nu kan du se ut som om att du jobbar på banken var som helst!

Aperlai skor                                                           Från Chloé

 

 

Jag vet, plånboken är inte så stor, men don´t worry! Jag ska fixa en "lyx vs. budget" kategori så snabbt jag kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0